Henkilötietolain (523/1999) 10§:n ja 24§:n mukainen rekisteriseloste.
REKISTERINPITÄJÄ
Lastentarvike
Uniriepu Oy (Y-tunnus: 2776813-2)
Kauppakatu 22
87100 Kajaani
REKISTERIASIOITA HOITAVA HENKILÖ
Nina
Ruokamo
Puhelin +358 44
231 6203
Sähköposti
asiakaspalvelu@mamashop.fi
REKISTERIN NIMI
mamashop asiakasrekisteri
REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Rekisterin käyttötarkoitus on mamashopin asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. Tietoja voidaan käyttää mamashopin toiminnan kehittämiseen ja tilastollisiin tarkoitukseen. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.
REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Tietoja saadaan ensisijaisesti asiakkaalta itseltään palveluiden käytön ja asiakaspalvelun yhteydessä. Palvelutietoa kerätään asiakkaan käyttäessä palveluita. Asiakkaaseen liittyviä tietoja voidaan hankkia ja päivittää lainsäädännön mahdollistamissa tapauksissa asiakkaalle informoituihin käyttötarkoituksiin myös ulkoisista tietolähteistä.
TIETOJEN LUOVUTUS
Asiakkaan tietoja ei luovuteta Lastentarvike Uniriepu Oy:n ulkopuolelle,tiedot ovat ainoastaan mamashopin käytössä. Tietoja ei luovuteta mamashopin, eikä siten siirretä EU:n tai EuroopanUnionin talousalueen ulkopuolelle.
REKISTERIN SUOJAUS
Rekisteriä ei luovuteta sivullisille. Asiakasrekisterin sijaitsee valvotussa palvelinkeskuksessa käyttäjätunnuksin suojatulla palvelimella. mamashop ja rekisterin ylläpitäjä huolehtivat tietoturvan säilymisestä parhaan kykynsä mukaan.
TARKASTUSOIKEUS
Rekisteröidyllä on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna osoitteeseen:
Lastentarvike Uniriepu Oy
Kauppakatu 22
87100 Kajaani
OIKEUS VAATIA TIEDON KORJAAMISTA
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia henkilörekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Tietojen oikaisupyyntö tulee lähettää kirjallisesti ja allekirjoitettuna yllä mainittuun osoitteeseen.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.4.2017 alkaen.
mamashop
Kauppakatu 22
87100 Kajaani
0442316203
asiakaspalvelu@mamashop.fi
2776813-2
Verkkokaupan tuotteita myy Lastentarvike Uniriepu Oy, y-tunnus 2776813-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksupalveluna toimii Klarna Checkout ja Checkout Finland. Valittavanasi on maksuvaihtoehtoina toimivat eri lasku- ja osamaksupalvelut, luottokorttikorttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Seuraavat maksutavat on käytössä mamashop.fi verkkokaupassa:
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt mamashop yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
mamashop
Kauppakatu 22
87100 Kajaani
0442316203
asiakaspalvelu@mamashop.fi
2776813-2
Asiakaspalvelumme vastaa puheluihin myymälän aukioloaikoina, arkisin klo 10-17 sekä lauantaisin 10-15. Facebookissa ja sähköpostitse tuleviin kyselyihin vastaamme samana päivän aikana.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana.
Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä tai valitsemastasi pakettiautomaatista. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi/pakettiautomaattiin, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Voit noutaa tilauksesi myös ilman toimituskuluja myymälästämme myymälän aukioloaikana (arkisin 10-18 ja lauantaisin 10-15) osoitteesta:
Kauppakatu 22
87100 Kajaani
Muistathan, että tilaus on noudettavissa vasta, kun olet saanut vahvistuksen siitä, että tilaus on kerätty ja noudettavissa. Huomaathan, että noutotilauksia voit noutaa aina myymälän aukioloaikojen mukaan.
Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Arkipäivisin ennen klo 15:00 saapuneet tilaukset postitamme samana päivänä. Tällöin tilauksesi voi olla noudettavissa jo seuraavana päivänä tilauksestasi. Toimitusaika yleensä 1-3 työpäivää. Mikäli jostain syystä toimituksen postituksessa on normaalista poikkeavaa viivetta, ilmoitamme siitä tekstiviestillä välittömästi.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Tilauksen toimituskulut katsotaan aina loppullisesta tilauksen loppusummasta. Mikäli palautat tuotteita 14 päivän palautusoikeuden puitteissa ja tilauksesi loppusumma alittaa 59€, pidämme oikeuden pidättää normaalit postituskulut (5,90€) palautettavasta summasta.
Perimme niistä toimituksista, joita ei ole peruutettu eikä noudettu 19,90 euroa, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia (kuluttajansuojalaki 6:14). Mikäli et nouda lähetystä, peruuta tilaus puhelimitse 044 231 6203 tai sähköpostilla (asiakaspalvelu@mamashop.fi).
Mikäli tuote on virheellinen, kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.